tisdag 28 oktober 2008

Liten uppförsbacke.

Otur 1: Min iPhone hängde sig i söndags, och nu är jag helt utan mitt gamla fina telefonnummer och min nya fina lekkamrat. Mitt tillfälliga nummer är 0734-324224, om någon saknar mig.

Otur 2: Min oförmåga att se bakåt gjorde att jag igår knallade emot en av vagnarna jag precis plockat ur en härdugn på 185 grader. Lämnade ett manligt avtryck mot min triceps. Naturligtvis har vi ingen kylspray eller liknande på avdelningen, så det fick vackert svida och strama och lämnar troligtvis någon form av ärr.


Otur 3: Jag bestämde mig till slut att börja gå på gym, efter att ha dragit på det i närmare 2 år. Att Arkivator sponsrar gymmandet har varit sporren till att dra igång igen. Sagt och gjort, jag införskaffade ett årskort då man måste lägga ut pengarna själv först och få bidrag efter x antal träningstillfällen. Idag kom beskedet att man valt att strypa alla friskvårdsbidrag. Innan min första utbetalning. Hurra.

Det kunde vart värre. Jag har fortfarande jobb. Min egen firma går bra.
Jag älskar Malin, Malin älskar mig.

Grattis på vår 41-månadersdag, Älskling!

Inga kommentarer: