tisdag 23 maj 2006

Uppdatering...

Nu har jag fått klagomål på min dagboksslöhet igen, så jag smäller till med fyra nya fräscha bilder.


Repetition © Emil Carlsson 2006

Nu är repetitionerna inför sommarprojektet i full gång, och som synes på bilden så kommer det nog bli riktigt kul på Öland i sommar! Tilläggas bör att Malte inte är med på bilden. Hans spegelbild döljs av mitt huvud.


Förvaring © Emil Carlsson 2006

I samband med att jag upptäckte att det inte längre gick att gå in i min garderob kom idén att röja ut lite gammalt skrot. Det du ser är efter-bilden...


Modifikation © Emil Carlsson 2006

Jag fick neon-lysrör i födelsedagspresent av min flickvän (snacka om att hon vet vad jag går igång på...) som genast monterades i första bästa instrument. Bilden är tagen av John Thorner, som är med på bilden som togs senare på kvällen, i ett betydligt suddigare tillstånd:


Sambuca, Jeltzin, Åbro, Lidl-öl... © Emil Carlsson 2006

Inga kommentarer: