fredag 12 maj 2006

Slut på bantningen


Grilla!?! © Emil Carlsson 2006

Jag har levt i villfarelsen att ingen läser min dagbok. Jag har nu fått bekräftat att det i alla fall finns en som gör det och jag har fått bannor av denne för att uppdateringen är för gles.

Därför kommer här en resumé av gågna dagar:
Jag har börjat frångå bantningsmatsedeln. Det funkade inte längre.

I går (lördag) blev jag bjuden på grillat hos John och Annelie. Passade ju bra eftersom det faktiskt stod "grillat kött" på dietmenyn. Att jag sedan åt lite hemmagjord potatissallad till är väl inte så farligt?

I övrigt har det vart lite datakrångel som vanligt, html-serverns grafikkort har en fläkt som börjat väsnas oerhört. Testade att byta till ett gammalt fläktlöst men datorn började hänga sig så jag fick byta tillbaka. Därför hörs nu ständigt ett brummande i mitt vardagsrum.

Den här hemsidan har också fått stryka lite på foten av datakrånglet i och med att jag varit tvungen att köra hemsidan från min laptop, som jag av praktiska skäl inte kunnat ha uppkopplad jämt. Nedan syns datorn som du just nu är inne i.


Serverjävel. © Emil Carlsson 2006

Inga kommentarer: