söndag 9 november 2008

Såhär är det nu.


Såhär härjad ser man ut efter att ha jobbat med musik en hel eftermiddag/kväll samt mekat saab en hel kväll/natt. Nu när klockan slog 1 bestämde jag mig för att sörpla ur den sista pilsnern i garaget och bege mig tillbaks till min kära dator...

Nu har den tidigare nämnda uppförsbacken planat ut litegranna, och det är ett resultat av att:


1. Malin visade sig vara helt frisk i magen efter en omfattande undersökning i morse.


2. Min iPhone som gick sönder för ett par veckor sedan har bytts ut mot en sprojlans ny som förmodligen ankommer på måndag.


3. Jag verkar ha fått ordning på saaben som led av dåliga tändstift, ett fastrostat däck, en fastrostad handbroms och kraftig nedskräpning. En vaxning så skulle hon bli som ny.

Tyvärr kommer nog stackarn ändå inte leva särskilt länge till då ekonomiska besparingar är att vänta.


Mitt allt.

Inga kommentarer: